Tiden räcker inte till..

Hela förra veckan kännde jag verligen att jag skulle ta tag i skolan jag tyckte t.o.m att skolan var riktigt rolig! Men nu måste jag helt seriöst säga att jag ORKAR INTE JUST NU! Vi har verkligen hur mycket som helst nu, och samtidigt ska jag plugga till körortet lixom. Tiden räcker verkligen inte till till någonting, Det enda jag gör på dagarn är lixom:
-gå upp halv 6
-åka till skolan
-komma hem4-5 varje dag
-varanan dag skyna mig ner till pila och mocka ( hinner inte rida, tror det var 2-3 vecor sen sist! :O )
-duscha
-Plugga
- Sen går jag och lägger mig vid 9
Vilket roligt liv lixom?! :O och träningen blir det inte mkt av heller, Ska ju försöka träna varje dag egentligen, men det blir väll ungefär 4 gånger i veckan :S

Idag har jag verkligen jätteont i huvet, känner mig yr. Åkte även hem efter idrotten för jag mådde illa! Nu har jag bara vilat sen jag kom hem vid 3, Mamma sa att jag skulle låta bli att plugga idag. Men hur lätt är det när man har fullt upp i skolan och har körkortsprov om 2 veckor då? Hur ska jag kunna hänga med i allt?

Jag har iallafall fast än det kanske inte är så bra betämmt mig för att satsa på körkortet i första hand, För jag vill verkligen ha det, Jag tänker därför försöka ligga lite lågt med skolan nu i 2 veckor. jag hör själv hur illa det låter menmen...

Jaja jag ska inte gräva ner mig själv i allt dåligt för trots allt plugg och  "elände" så är jag ändå jäkligt glad!
Det är bara för:
jag fyller år nästa lördag, Krogenlivet börjar ;)
Har förhoppningsvis körkort om 2,5 vecka! (JAG SKA KLAR DET!)

Sen när körkörkortet är klarat ska jag ta tag i skolan, Ta hand om min älskade häst (Som jag för övrigt har delat med Lina sen ett år tillbaka idag) börja träna mer regelbundet m.m.

Jag måste bara ge er ett råd för om ni inte känner att allt är på topp (Vilket jag har kännt den mesta tiden av mitt liv!!!!!!!)
och det är att tänka posetivt, Det uttrrycket har ni säkert hört förut, och det funkar verkligen på mig. Det spelar egentligen inngen roll om vad det handlar om, För tänker man att någonting ska bli roligt t.ex så blir det det också, Är man negativ till allting så blir det oftast inte bra heller! Självklart hjälper det inte alltid heller. Men måste bara säga att sen jag börjat tänka så så har allt blivit mycket roligare ;D

Oj nu blev allting lite väl djupt här, men jag är en väldigt djup människa och det jag skriver här är väll bara 1% av vad jag skulle vilja egentligen... Men nu ska jag inte tjata mer om detta,

Nu ska jag dra vidare och göra nått annat ;P / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0