Måndag, Pluggdag/vecka!

Skola idag då ;P började dagen med trafikkunskap, vi fick sluta en timme tidigare, men ist för att ha en håltimme så gjorde jag det sista provet, så nu ska jag bara dit å fredag å få veta mina resultat sen så blir det sovmorgon måndag och  fredag resten av terminen! ( alltså sovmorgn varje dag! ) Rätt skönt, Speciellt när man får körkort snart! Tänk om en vecka kanske jag har körkort! :O jag hoppas verkligen jag klarar det!

kom hem vid 3 idag sen dess har jag pluggat konstant ( bara vart ner å käkat en sväng) så jag tog en liten "rast" nu:) Den senste övningsprovet jag gjorde fick jag 64/70 rätt på, helt okej... Blir även att plugga resten av veckan ( BARA till körkortet!)

Nej nu är min rast slut ska fortsätta med plugget nu så jag får lägga mig i tid :) / LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sen kan du ta bilen till skolan hörru :D ;)

2008-11-24 @ 19:12:32
Postat av: Lisa

Det kommer jag göra å :D

2008-11-24 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0