Lyckat :D

Dagen har varigt ganska rolig :)  Gjick upp vid 7 ugefär fixade iordnng mig i lugn och ro och sen åkte jag och mormor hemifrån här vid 09.40 var där i god tid innan provet, över en halvtimme, Om jag bara kunde beskriva hur nervös jag var! gjorde provet vid10.45. Det känndes ganka bra, men var många frågor som jag var riktigt osäker på! Ni skulle ha sett mig när jag tryckte på "rätta" var så jäkla nervös. men så står det Godkänd. Kan inte beskriva lyckan alltså, Det var så jäkla skönt! :D Sen åkte jag och mormor hem igen kom väll hem strax efter 12 :)

Sen gjick jag ner till Pila å mockade, sen vidare hem igen och fixa iordning mig för att åka till borlänge igen=) köpte bara en mössa men ändå, det är kul å bara kolla lite å ;) Fast jag kännde ju mig faktist väldigt SNÅL! hehe

Imorgon blire skola, ska åka dit tidiare för jag å Hanna ska plugga ikapp lite ;D hehe, Sen ska jag lämna tillbaka teoriboken och få tillbaka mina prov från teorikunskaps kursen, eftersom jag nu lite tidigare än väntat är klar med den kursen ;) Alltså jag kommer fan ha sovmorgon varje dag fram till jul :D Underbart! Speciellt när man snart har körkort ;)

I helgen får vi se vad som väntar, ingenting är 100 bestämt vet bara at jag ska till borlänge å träna en hel del inför måndag ;)

Nej dags å sova nu =) Godnatt på er! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0