lördag

Vilken otroligt seg helg måste jag säga att det här är! Idag har jag iaf varigt ute å sprungit och sen gjick jag Lina å Sarah ner i stallet en sväng :) Sen har det inte blivit så mkt gjort! Sarah har varigt här en stund, men nu har hon gått hem, Jag skulle egentilgen pluggat idag, Men så blev det väll inte såklart! och nu känner jag att jag bara ska ha en TV kväll! Så jag överlämnar plugget till imorgon!

Så här har jag planert att min dag ska se ut:
8.00-9.00 Springa
9.00-10.00 Dierkt till Pila å mocka å fixa!
10.00-10.30 Dusha
Sen efter det blir det bara plugg resten av dagen.

Idag är det bara 2 veckor tills dag fyller 18 också :D WIIIEEE ;D

Nej nu ska jag gå ifrån datorn, Ha en bra lördagskväll :) / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0