Jag hade en SUPERBRA 18 års dag!

Jag hade en SUPERBRA 18 års dag igår! Den bästa jag haft i hela mitt liv !
Alla kom vid 5 ungefär sen bjöd jag på lite tårta, sprit, cider m.m Sen vid 7 var vi på bosporen =) åt plank stek och beställde in min första stor stark, en san fransisco. Therese bjöd även på en drink :) och Bosporen bjöd även på en desert ;D Sen  fick jag även en till drink, och den bjöd en familj som satt vid ett bord bredvid oss på! Hur gullit som helst ju :) och vet ni! Precis innan dom skulle gå så kommer pappan i familjen fram till mig och säger:
- Du min fru har en till sak hon vill bjuda dig på  
-jaha vad då? Sa jag
- Hon bjuder dig på en tatuering, det är bara och komma in och beställa en tid!
- Va? !
Vilken chock jag fick! visste inte hur jag skulle kunna tacka dom lixom.Så då kan jag göra en till tatuering nu då :D GRATIS! Ja ibland har även jag tur! ;D hihi
sen bar det av vidare mot Lucky för mig Sofie,Carro och Therese, jag hade iaf riktigt roligt där och full & glad var jag! :D efter det bar det av mot sibylla, sen åkte vi hem men vi slutade inte festa för det, Inte jag och Therese iaf! vi satt och shottade smirnoff lime, baylis och vi fick även i oss nästan en hel campange flaska, Måste säga att det var en väldigt god champage! Fick den av moster Maj ;D Den heter iaf Cinzano. Rekomenderar den verkligen =) sen gjick vi å la oss. Herregud vilken kväll alltså! :D

Det finns så mycket och berätta från igår, Men det enda jag vill säga är att jag vill tacka alla mina underbara polare som gjorde min 18 års dag till den bästa, Det var så roligt och få täffa alla tillsammans igen, Det var lixom på valborg sist! VALBORG lixom, det är ju hur länge sen som helst, Vi umgås alldeles för lite tillsammans och jag saknar tiderna då alla var tillsammans jämt! Mina underbara vänner Jag älskar er och kommer alltid att göra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0