Helgen

Då är det söndag kväll då, Imorgon börjar "min" vecka så det känns superduper :D Det är vekligen inte långt kvar tills jag fyller nu :D och snart får jag träffa Carro också :D
Jag sa ju förut att den här helgen skulle bli lugn men det blev inte riktigt så.. igår var jag och Sarah ensama här hemma, så vi fick för oss att testa på å göra lite goda drinkar ;D
 
Vi gjorde dessa :
- Baylis,mjölk & kaffe- Skulle egentlige vvart grädde i också men det hade vi inte. Riktigt doc var den iaf!
- Persikasaft,loka,vatten,drinkmix,vodka, hallon. Ingen höjdare!
- Pina colada. Annanasjuice, annanasbitar, mjölk, malibu. Kan jag verkligen rekomendera!!
-Loka, mjölk, gröna äpplen, Smirnoff green apple. Skit ÄCKLIG ! Gjorde den mest på skoj!
- mjölk, baylis,mosad bannan. SuperGOD :D
- Jäger, vodka, shot ;D

Idag har jag inte gjort mkt, typ vart ner till pila å mockat, varigt till leksand å solat  och pluggat.
Imorgon blire körning i borlänge hela dagen, Kommer bli kul :D  slipper ju skolan också ;) sen ska jag sola när jag kommer tillbaka till leksand sen hem och sen ska jag å Sarah ut å springa :)

Nu är även min sista helg som 17 åring över ;D Ska sova nu, godnatt / LS


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du din slöis tyckte de var för kallt jag har redan sprungit SJÄLV pga va dej ;)

2008-11-17 @ 17:06:28
Postat av: Lisa

haha men vem är de som jämt spriger själv annars då? ;) Jo jag1 ;D Föresten vill jag inte bli sjuk tills min 18 års dag ;D

2008-11-17 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0