gaaanska så störande!

Det blev då verklign ingen lugn kväll igår som jag sa !  Nej festan var tydigen igår, jag var gaaaanska så full om man säger så, Sen kom vi hem vid 05.30 (då min väckarklocka ringer annars!!!) Självlart skulle jag sova ut idag. Men tror ni inte pappa har fått en ny mobil från jobbet, så han håller på å väljer ringsignal! å det fick ha lov å göra nu lixom! Fan vad arg jag blev, och nu ska jag försöka somna om men det går inte, fast än jag är skittrött och bara har sovit 3 timmar! Fint väder är det ute idag också så det blir väll en långpromenad och massa plugg :)

Ha en bra dag :) / LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHA Din farsa är ju sjukt klockren ;) Inte ska ni sova heller, de är väll bättre att lyssna på hans ringsignaler :D <33

2008-11-01 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0