Utkast: Tjenare ! ...

Här kommer då mitt första inlägg, och jag ska börja med att berätta lite  om mig själv ;P Jag heter iaf Lisa  är 17 år och bor i en LITEN by som heter Hedby utanför Leksand lr vad man ska säga :) Jag har bott här hela mitt liv vilket är på både gott och ont ;) Ibland kan det vara skönt å bo här medans ibland kan man verligen hata att bo här ! aja :P Min familj besår av mamma, pappa och min 2 år yngre syster Tilda :) Mina intressen är att va med tjejerna,( Lina, Sarah, Carro, Tess, Sofie m.fl ) Jag älskar att resa och har varigt på dom flesta ställerna man kan tänka sig ;P Nästa resa väntar den 6 september till Turkiet och efter det blir det New York den 9 oktober :) Jag älskar även att FESTA men sen får vi inte glömma hästar ! Jag har haft egen häst i flera år men för ugefär ett år sen sålde jag den sista, då jag tröttnade på hästar, det gjick ett halvår och då började intreset smyga tillbaka igen. Så då började jag rida Pila. Jag förstog då att jag inte klarar mig utan hästar, men det måste vara på mottlig nivå ! Så att ta hand om Pila (Som är min nuvarande foderhäst) varanan dag var alldeles lagomt :) 

Det är klart det finns massor att berätta om mig, Men det får räcka såhär sålänge :)

/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0