Lördag

Vaknade i morse av att det var alldeles molningt ute :S Det har varigt tråkit väder här hela dan! BARA moln och lite regn :S Men när  jag vaknade stack jag iaf ut på en promenad, det vart ju så sjukt varmt kan jag lova eftersom jag hade alldeles för mycket kläder på mig sen att det är ju så kvavt ute ! :S sen när jag kom hem vid 12 ungefär ringde jag Sarah å då låg hon fortfarande å sov. Men sen tog jag Sarah och syrran en ridtur  :) Det gjick riktigt bra, Pila brukar vara ganksa jobbig men idag skötte hon sig utmärkt :) Sen efter vi hade ridit drog jag Sarah å Sofie till borlänge, det blev en snabbrunda på kupolen eftersom vi kom dit 4 och dom stänger 5 ;P men jag köpte bara ett armband eftersom jag typ är helt pank just nu! :S Det är ju så jäkla tråkit men snart kommer lönen iaf ;P nu sitter jag här vid datorn å funderar på vad man ska hitta på ikväll ! Synd att man inte är 18 då skulle det finnas bra mycket mer att göra ! men nu är det typ lite mer än 4 månade kvar bara ;P Jag håller seriöst på å längtar ihjäl mig ! :D Men kväll det blir nog bara lugnt  skulle jag tro, Fast man ska alldrig säga alldrig man vet alldrig vad som kan dyka upp ;P

aja det var allt jag hade å säga idag ;P
/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0