Så var mitt år!

Tänkte bara berätta lite kortfattat  om mitt år 2008.
Jag börjar med och säger att det är ett år som ar varigt väldigt väldigt bra! Det har hänt mest roliga saker. men även väldigt tråkiga..

Från början till slut -2008
vintern-Våren var inte ett dugg speciell. jag gorde ingenting som jag har något roligt minne av. Endast en tatuering! Sommaren kom, Den började väll bra med midsommar och P&L. dock vart jag och Carro ovänner i ungefär en månad där... Men det är någonting jag bara vill glömma nu faktist! Sommaren fortsatte riktigt bra, jag hade riktigt roligt nästan hela tiden, jag ägnade mig åt att festa hela sommaren. Den 13 Juli är ett datum jag alltid kommer minnas Det var då jag verkligen tog tag i mitt liv, jag började träna sm en jude, slutade helt med godis, åt väldigt nyttigt och begränsat! Sedan tog den underbara sommaren slut och skolan börjde igen. Hösten har varigt väldigt rolig. Vilket den inte brukar vara annars. Den har varigt full av längtan till en massa saker, Jag åkte bl.a till Turkiet med Sofie, Ing Marie & Kritina den 6 sep,  Knappt en månad senare åkte Hela familjen till NY, Och där såg vi madonna, shoppade och gjorde en massa annat kul. Den 22 November fyllde jag 18, Vilket var riktigt skönt. en vecka senare avlev hastigt min älskade morfar <3 Någon dag senare tog jag körkort ( 1 /12 ) Den 10/12 somnade även min farfar stilla in <3

Sedan tror jag inte att jag har något mer utmärkande och säga om år 2008, Jag kan bara säga att det har varigt ett grymt roligt år, Nu är det tyvärr slut, Men nästa år står på tur och det ska bli minst lika roligt det med!

2009 Nyårslöfte är:
Som jag har skrivigt tidigare här i bloggen så är inte mitt nyårslöft något stort och speciellt, för jag vet reedan att dom brukar vara så svåra att hålla ett helt år, Därför är mitt nyårslöfte för 2009 att inte ha för höga krav på sig, att ta dagarna som dom kommer och bara njuta av livet och göra mitt bästa i alla situationer. Jag har även som mål att öka mitt självförtoende en aning under året!

Nej nu har jag brottom, måste brja fixa mig iordning inför kvällen!  Men Gott nytt år på er alla som läser ! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0