Jag saknar dig!

Shit ligger efter som satan i skolan! Mår inte så super idag så har legat på sängen å bara tänkt och grinat.. men sen har jag pluggat hela kvällen och fått 2 uppgifter klara.. Väldigt bra jobbat av mig! Men mamma hjälpte mig bra mycket med en uppsats om stroke. Skönt å slippa göra allt själv, eller ja det är väll hon som har gjort allt :P Imorgon ska jag till rektorn också, pga för hög frånvaro..

På torsdag blir det en jobbig dag, Ska se morfar då... åhj tårarna bara rinner är jag tänker på han. Min älskade morfar, Tänk att han inte finns längre! :( Saknar dig obeskrivligt mycket och tänker bara på mormor som bor själv nu :( Nästa fredag äre begravning :( åå kom tillbaka morfar jag vill inte att det här ska vara sant..Varför skulle det hända just dig? Världens bästa morfar! Tårarna bara rinner hela tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0