fy fan :D

Ni vill inte veta vad som hände mig idag!! Jag körde nämligen i diket ! haha :D
Det var inget allvarligt, jag hade kört upp Klas till granberget och på vägen ner är det ju ganska smalt och så möter jag en bil, jag kör jättesakta, men bilen bara drar ner i diket! Så där blev vi fast :D Som tur är, var det så mkt bilar på vägen så det var jättemånga som stannade å skulle hjälpa till :D haha Det var iaf en norsk som var med och hjälpte till så fatta ju nada, nejdå :D Han verkade då ha hjäpt folk upp ur diket förut kan jag  ju säga  :)

Sen blev det en ridtur idag också, Jag på Mambo, Sarah på Rivve å Lina på Pila :) Det var riktigt KALLT! Men kul var det, vi tävlade på åkern, Jäklar vad Mambo tog i !

Ikväll blir det en bilkväll, ut å åka lite ;D Dock inte ner i diket ;) hahaha!!!
/ LS


Kommentarer
Postat av: Sarah

Och jag å Rivva vann såklart ;)

2008-12-28 @ 00:39:25
Postat av: Lisa

haha ;P

2008-12-28 @ 11:00:11
Postat av: Sofie

Hahahahah:D Men detta visste jag inte :P

2008-12-31 @ 12:54:42
Postat av: Lisa

haha nej men nu vet du då :D XD

2008-12-31 @ 13:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0