Onsdag

Var riktigt trött i morse så fick riktigt brottom till bussen! Fört tog jag å Sofie 8 bussen, sen gjick i vidare till siljan för å köpa oss lite frukost, ( varm chocklad och ost & skink smörgås) sen hade vi matte å sen s hade vi yrekeskursen med Hillevi men ist för lektion så gjick hela klassen till siljan å fika. haha stamis lr vad ;p en gymmade ag på idrotten, gymmat 2 dar den här veckan och det känns riktigt bra, efter nyår då jävlar ;)

Sen slutae vi 3 ungefär så tog bussen hem å sen tog jag, Sofie, Tilda, Hanna, Anna bilen till kupolen för jag skulle ta bort mina naglar. MEN jag blev i stort sett "tvingad" å fylla i dom ;P MEN eftersom jag bara hade 200 kr så fick jag det mkt billigare! (kostar nästan 400 å fylla i annars!) Riktigt bra, jag klagarar inte ;D så nu har jag nya frächa naglar då, känns prima nu inför jul/ nyår å allt ;)

Imorn äre wollyboll turnering också, Tar bilen dit en sväng å kollar lite :) Sen äre lov :) GUD SÅ SKÖNT!

Morfar - Snart tre veckor sen :( <3
Farfar - En vecka sen idag :( <3
Saknar mina älskade "gubbar" så det gör ont :(

Nu ska jag sova :) Godnatt! / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0