Helgen/ Livet/ Tankar..

Jahapp då har det inte blivit å skriva på nån dag, har haft så mkt annat för mig, sen har inte internet funkat så jättebra heller.

Just nu känns mitt liv väldigt konstigt, Det är svårt att beskriva hur.. Men jag mår iaf inte speciellt bra, och det beror ju på att morfar inte finns längre, as mycket i skolan som jag bara inte orkar tänka på, och det är jättesvårt att koncentrera sig, Idag avled även Linas hund Fanny. Hon var en så speciell hund och det var hemskt att hon fick lov att sluta nu :( Vila i frid Fanny! <3<3

Sen har jag så mycket i huvet hela tiden drömmer konstiga och fruktansvärt hemska drömmar...
Sen har jag blivigt så lat och onyttig, har lixom ingen inspiration för att träna lr nått just nu..saknar sommaren 08, Då var jag så motiverad för att hålla på, Då såg mitt liv lixom ut att springa VARGE dag, jag åt INGET onyttigt alls och DÅ mådde jag toppen! Tänk om allt var så bra nu! Det som senare hindrde mig var det förbaskade knät som kronglade vilket gjorde att jag tappade all motivation för att fortsätta, vilket jag inte heller kunde...

I fredags var jag iaf  fyllechaffis, var ute å åkte hela kvällen och fick väll gå å lägga mig vid 3 ungefär! Igår blev det utgång på lacky, Jag Sofie Josephine Jennifer och Rebecka=) Blev nog lite väl mycket dricka om man säger så!! Har en hel del minnesluckor! :S

Nu ska jag storstäda mitt rum, sen blir det och gå ner till Pila och sen ska jag ta mig ett bad! ha det bra! / LS
Saknar dig morfar, Kom tillbaka :´( <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0