Söndag

Livet rullar på men det är jobbigt.. På Fredag är det begravning...

Har inte blivit att skriva så mkt på slutet, Skrev ett skit långt inlägg i torsdags, men sen hoppade internet ur å det blev inte publicetat! Störande menmen :) Igår var vi iaf ute på etage, Jag Sofie Jennifer Rebecca Kimberly. Var typ helt nykter!känndes inte ens att jag druckit så det var lite trök, ( fast igentligen ska jag ju inte dricka nu heller när jag har magatarr..) Men annars hade jag kul, Nästa helg blire utgång med Carro! Det ser jag fram emot! :D Kul å ha någonting å längta till:) Längtar även tills december är över, Vill ha nytt år nu och ta tag i mitt liv.. orkar verkligen INTE det nu! Tror nog jag ska skaffa gymkort då också =)

Företen har varigt in till tatueringsstudion och pratat med Eva, Vill inte göra den just nu, så det blir nog i februari eller något sånt, Blir en tatuering i nacken iaf, är inte helt hundra på vad än bara :)

Nu ska jag plugga sen ska jag nog rida en sväng om jag hinner! Hoppas på det, för det får verkligen magen att slappna av / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0