Ska skaffa gymkort ;D

Försov mig i morse fast än jag hade sov morgon till 10.20, Tog bilen till skolan och körde fort som satan !
Idag ar jag varigt på gymmet  också och tränat stenhårt! trechade väldigt mycket efter det så vi får  väl se om jag får nån träningvärk då :D haha!

Jag har iaf bestämmt mig för å skaffa gymkort efter nyår! Ska börja träna som satan ;P Vet bara inte för hur lång tid men funderar mest på 3 månader, det kostar 900kr och en termin kostar 1650kr. Förra våren hade jag en termin, men då blev det inte av att ut å gå dit så myket den sita tiden, för då är det så fint å vara ute å röra på sig :) Sen har jag även betämmt att jag ska betala gymkostnaden själv, mycket bättre så för då känner man verkligen att man vill utnytja pengarna! :)
Sist betalae ju mamma och pappa det, men nu tänker jg inte fråga dom ens! ;p Näsa år får vi även gratis gymkort av skolan, Det blir ju fett nice ;)

Nu ska jag ducha :) Sen bär det av mot Sarah :P ska söva där inatt ;p Hade bra / LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

2008-12-15 @ 21:03:11
Postat av: Caroline

jag köpte gymkort idag jag ;)

2008-12-15 @ 21:03:56
Postat av: Caroline

jag skaffade gymkort idag jag ;)hehe

2008-12-15 @ 21:05:02
Postat av: Lisa

Härligt Carro ;p

2008-12-16 @ 15:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0