Ute å kör ;D

Är ute å kör hela tiden ;) fett kul :D Igår drog vi till donken å käka, Idag tog jag bilen till skolan, å sen skussade jag Tilda till ridskolan, Men medans Tilda red tog jag å Lina bilen ut å körde lite :D haha Så vi körde in på en liten gata för vi skulle kolla på ett hus som var dekorerat med MASSA ljusslingor å sånt. Så då stannar jag bilen för jag skulle ta ett kort.. haha
tror ni inte det kommer 3 småkillar jävligt odiskret å sätter sig bakom bilen, Seriöst, det är ju livsfarligt, tänk om jag inte skulle sett dom och skulle backa lr nått! :O
 
Aja jag börjar iaf börna lite grann för att dom ska flytta på sig!, Å dom bara kutar iväg ! haha ! Så då körde jag iväg en bit och vände, Sen kom vi tillbaka och så ser vi att dom sitter bakom nåra soptunnor, så Lina vevar ner rutan och säger, hörni grabbar ska ni med på en åktur? ( på skämt) haha dom säger iaf ingenting, Så vi bara gasar iväg å så kommer dom springandes efter å ska kata snöboll, men dom ramlar!!!! haha XD
Det var faktist jävligt roligt !

nu ska jag sova, Godnatt / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0