År 2008 !


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det är väll klart :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns faktiskt inte ens vad jag hade som nyårslöfte :P Det kommade året ska jag ha ett lätt nyårslöfte som jag ska hålla :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope :P

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja :( Både Morfar & Farfar.. Vila i frid <3

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet & New York ;P

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Nja vet inte vad det skulle vara :)

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Många! Men jag säger min födelsedag, Den var riktigt rolig :D

8. Vad var din största framgång 2007?
hm,, Gjorde en tatuering, blev myndig å tog körkort ;P

9. Största misstaget?
Finns FÖR många :P

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Typ bara förkyld feber & magkatarr tror jag :)

11. Bästa köpet?
Helt klart mina UGG´s i NY. Dom är underbara:)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder & smink

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vännerna, utlandsresorna, 18 års dagen, sommaren m.m.!

14. Vilken/vilka sång/sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Finns väldigt många, Men lady gaga- Just dance,  Rihanna- Disturbia,  Madonna- Give it 2me,  Colby Odonis ft. Akon - What You Got  m.m.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Helt klart GLADARE :) ( pga att jag har fått bättre självförtrende)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ingenting :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Setat vid datorn :P

18. Hur kommer du tillbringa julen?
Jag VAR hos mormor :)

19. Blev du kär i år?
nope :P

20. Hur många one night stands?
Vet bara jag ;P

21. Favoritprogram på TV?
Andra avenyn såklart ;)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej. Inte vad jag kommer på nu iaf :P

23. Bästa boken du läste i år?
Jag läser inte böcker!

24. Största musikaliska upptäckten?
Va? Lady gaga om jag förstår frågan rätt :)

25. Något du önskade dig och fick?
Massa grejer!

26. Något du önskade dig men inte fick?
En bi, Men det fatta jag ju att jag inte skulle få ändå! haha :D

27. Årets bästa film?
Vet inte..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Körde bil, var med med mina underbara polare, Åt på Bosporen, Fick massa presenter, Åt tårta , utgång på Lucky ;D

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, Jag tror faktiskt inte det, Lr jo vinna en miljon på lotto skulle ju inte sitta fel ;)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Hm.. Jag går klädd i sådant som kanske inte är det mest moderna, Men bara jag passar i det och jag känner mig fin och bekväm är jag nöjd!

31. Vad fick dig att må bra?
Mycket! Vännerna, festerna, Pila, Resorna..

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
vet inte?

33. Vem saknade du?
Morfar & Farfar :(

34. De bästa nya människorna du träffade?
Jag vet faktiskt inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0