Dom senaste dagarna..

20 Dec
Åkte ju till Carro och sen på kvällen gjick vi ut på S2, Det var då inga problem och ta sig in! :) Jag hade iaf riktigt jäkla kul där :D

21 Dec
Åkte hem vid 1 tiden ungefär och sedan blev jag och Lina oss ut på en slädtur på kvällen! Allting började jättbra. men vi bestämde oss för att pila skulle få ta i lite så vi gjick ut i skogen med na, mörkt var det och stora kvistar var fyllda av snö rätt över vägen och jag skojar inte när jag säger att det var 50-60 cm snö på vissa ställen! haha det utade iaf med att he slöden välte :D haha det låter farligare än vad det var, För den där släden är så lätt att man klarar av att dra den själv. Sen så är Pila så säll att hon inte brys sig ett dugg, och sen stannade hon på en gång. haha men sen ledde jag Pila lite efter det och jag vet inte hur många gånger jag RAMLADE! haha :D
Måste bara säga att Pila skötte sig utmärkt. Precis som en riktig arbetshäst ska göra! Det enda som var felet var väll att vi fick lov att gå med henne så sakta, Men det var bara för att annars skulle vi tappa kontrolle på henne:P en det där är då en slädtur jag alldrig kommer att glömma! :D När vi kom tillbaka hem igen gjick vi hem till mig för å sova ;P

22 Dec
Nu har jag varigt 18 i en månad ;) Shit vad tiden går fort :D
Idag vaknade vi vid 9, sen stack vi ner till stallet för att rida blev en tur på Pila och Rivve, Pila skötte sig jättebra medands Rivve var helt damp :P vi var hem igen vid 12 och efter det tog vi bilen till borlänge för att luncha på coco Thai, så jäkla gött ;P sen åkte vi vidare mot leksand för att hämta Tilda vid Zandra. När vi kom hem fick jag och Lina för oss att gå den vändan vi körde med släden igår. Det var riktigt jobbigt och pulsa i snön kan jag lova!  Sen gjick vi hem för att äta och så, men sen gjick vi ut för att åka lite snowboard i "stenkura" Fort gjick det :D Se kan  jag lova att vi var helt slut efter den dagen! 

23 Dec - Idag
Ja imorgon är det julafton, längtar inte alls som jag brukar däremot längtar jag mer till juldagen ;P
Idag tog jag ut hästarna sedan mockade jag Pila och Mambos boxar och fixade med hö och så. Ska äta snart sen blir det att rida en sväng med Lina och å blir det kanske en promenad också :)

Ska dra nu ! / LS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0