Trött !

Är sjukt trött ! Sover typ ingenting nu förtien! :S SÅ jag ska faktiskt gå å lägga mig nu. Det ska bli riktigt skönt, sist jag la mig tidigt måste ha varigt för säkert 4 veckor sen? Innan dess sov jag ju hur mycket som helst och la mig 9 vare kväll. Men sen har jag haft så fullt upp att jag inte har någon ro och gå å lägga mig. Snart är det lov iaf. Ska ju bli hur skönt som helst å bara få vara ledig och TÄNKA, Det hinner jag knappt med..

Jag och Lina var ute och red idag också, Red i skogen, red förbi det stället vi var och satte plant på i våras och nu finns han lixom inte... jag kännde hur tårarna bara rann ner för kinderna..  Ååj vad jag saknar dig min älskade morfar, Du var speciell för mig. Snälla kom tillbaka...

:´(

Godnatt / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0