Näst sista dagen på 2008.

Idag har jag och Sarah  varigt i leksand hela dagen typ ;P Vi gick iaf upp rätt sent så vi drog direkt till leksand för å äta lunch. Blev salldbuffe på siljan. Efter det drog vi vidare till leksanshallen för å gymma. Vi skaffade även gymkort idag. Känns riktigt bra! Så nu ska vi träna på som satan. Känner mig verkligen hur FET som helst nu! Ska verkligen bli ändringar på det nu kan jag ju säga! Efter att vi hade gymmat la vi oss i solariet, Man lär ju ha lite färg!

Nu ska jag ta mig en dusch å sedan ska jag gå till Sarah :) Imorgon äre nyårsafton också och jag vet inte vad som händer då, Det känns ju såå bra! Vi hörs imorgon! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0