Lisa Sjöberg lär sig sladda!

Haha jag har för första gången i mitt liv sladdat idag. Då menar jag inte när bilen sladdar utav  sig själv utan när man gör så bilen sladdar ;P Tess är min personliga tränare, Hon är ju riktigt duktik på det där hon, så hon visade först mig hur man skulle göra och sen skulle ja testa. Första gången var hemsk. Men bara efter andra gånger så började det gå bättre!

Först var vi vid Gagnefs kyrkskola å tränade lite för vi var där å åkte skriskor. Men sedan åkte vi till tulavippan parkeringen. Det var verkligen skitkul så vi åkte runt där flera varv. Nu är det ju ganska så mycket spår där så nu vet ni vem som har varigt där å sladdat ;)

Imorgon blir det kupolen! Måste sätta om en nagel, sen så blir det väll lite shopping då. Vi får väll se hur mycket folk det är där då, Så drygt när det är helt knök fullt!

/ LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0