Jul & Nyår = överskattat!!!!!

Jag vill inte att det ska vara julafton imorgon, längtar inte ett skit!!! Kan vi inte bara hoppa över det imorgon!? Ge mig juldagen it, mkt bättre :) Jag kan förstå folk som fortfarnde följer sin traditioner, är med hela tjocka släkten osv!  Men så är det inte här längre, Nej för hela släkten har typ blivigt splittrad... Imorgon blir det lixom våran familj,Mormor och moster som kommer fira.. Allt kommer bara handla om sorg känns det som.. Det som alltid har varigt mormor och morfar :(

Nej julen är faktiskt överskattad enligt mig, en massa stress, folk köper Julklappar för stora summor som dom inte ens har råd med, Hållå, det är väll ändå tanken som räknas? :O Men tydligen inte, Nej folk "tävlar" om att köpa lr få så bra julklapar som möligt! Julmaten har jag heller alldrig förstått mig på riktigt, Bara julskinka! :P

Sen måste jag även säga lika om nyår, Alla förväntar sig så mycket, Men den blir det bara kattskit av allt ändå! :P

Jag kanke låter överdriven, men det är faktist så jag tycker, Jag skulle hellre åka iväg till ett varmt land lr något ! Så blir det troligtvis nästa år=)

/LS

Kommentarer
Postat av: Sarah

Håller med fullständigt om nyår! Väldigt överskattat ;)

2008-12-23 @ 23:34:56
Postat av: Lisa

Ja jag menar det! :P

2008-12-29 @ 20:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0