Juldagen ! :D

Julafton vart en okej dag. God mat och paket :)
Jag fick inte så mycket grejer, För ville hellre ha mer pengar, Men jag fick :
Mineralfondation - The body shop.
Necisär(stavning?), Mascara, läppglans, ansiktscreme - The body shop
FM Sändare
Massa smågrer!
och så pengar då :)

Idag är det ju JULDAGEN :D Men ja vet inte vart jag ska vara än :P Sofie ska till Lucky å Carro ska på S2 och jag vet inte vilken jag ska hänga på! :S men det visar väll sig :D Men utgång blire iaf ;P

Nu ska jag ta mig en ridtur i kylan! (13 minus !!! ) Menmen det blir bara en kort vända, Kan vara ganska mysigt å rida när de är så här kallt å :) Jag  har ju trotts allt varigt ute och ridit när det har varigt kallare än 20 minus så :D 

/ LS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lucky stavas det;D

2008-12-25 @ 11:14:27
Postat av: Lisa

Nu äre ändrat ;P

2008-12-26 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0