Kort samanfattning av dagen :)

Lekte med Sarah idag, tröökit väder så vi kollade på OS. Jag passade på å träna medans vi kollade, och jag lovar jag vart verkligen helt blöt av svett!! jäklar vad drygt det va ;P Sarah är förkyld så hon satt å käka glass ist;) haha :D Sen blev det å konditionsträna Pila lite, hon blev också helt slut.! såg även 3 rådjur ;P haha och igår såg jag en älg :D Mkt djur ute i skogen tror jag !

Imorn blir det upp tidigt, för ska till frisören kl 9 å blondera utväxten ! Ska bli skönt å bli av med den för nu är det hur länge sen som helst jag gjorde det, typ i våras nån gång? aja :) Sen bär det av till borlänge med morsan å syrran, ska köpa lite träningskläder inför hösten å så =) Men nu ska jag sova :)  / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0