Lugn helg :)

Idag har det vart en väldigt lugn skön dag :) Blev å åka en sväng med morsan till insjön, för det va ju insjödagen :) Sen hem å så tog jag mig en riktig långpromenad ! Fy fasiken vad skönt det var! Helt underbart väder ! var väll ute i typ 2 timmar :) sen har jag inte gjort så mkt mer. tog mig nyss ett bad ;P 

Det här är iaf en väligt lugn helg ! imorn blir det  å springa en vända å rida Pila ;P sen får vi se vad jag mer kan hitta på. blir väl å leka med Sarah =)

Nu har jag iaf bestämt mig för att börja dansa till hösten. så ska anmäla mig så fort som möjligt ( om de inte är försent! ) Men vi får hoppas på det bästa :D

Idag är det  5 veckor sen jag åt godis,chips och annat onyttigt ! Är jävligt stolt över det så fick lov å skriva det ;D Tänk det är ändå halva sommarlovet som jag inte ätit nånting onyttigt på :D

Allt för idag. Ha det bra!  / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0