Tränatränaträna ;P



Dom här träningsklädena blev det sist jag var på kupolen ;P haha. Nu har jag iaf nåra kläder å spriga i när det blir höst ;P


Idag blev det en aktiv dag kan jag lova ! Det blev först att springa. Jag skulle försöka med mitt mål jag har haft den här sommaren. Målet var att springa upp på berget (på en skogsbilväg) ovanför våran by och hem igen. Det är inte så långt, kanske 7-8 km fram och tillbaka lr nått? Men det lutar ju bara uppför hela tiden! 
Iaf gjick det skitbra ända tills jag NÄSTAN var uppe... då mina knän krachade ihop totalt. Vet inte vad som hände där, om det vart en överansträgning för att det bara var uppför lr om det kan vara ärftligt? För pappa har ju hur mkt problem med knäna som helst ! Han kan  lixom inte ens springa!  aja inte vet jag...

Blev iaf sjukt irreterad på mina knän just då för att  jag var ju knappt trött och jag vet att jag hade orkat hela rundan ! Mina ben var inte sega över huvud taget och konditionen var på topp ! jag hade iaf inget val. jag fick ta en närmare skogsstig hem ist !

Sen när jag kom hem bar det av vidare mot Pila :) Skulle ge henne mat så då tog jag å Sarah en vända på hästarna :) Det blev den gammla vanliga klättervägen som vi kalla den ;P det är en runda som vi VET att hästarna alltid är lugna på, Så det vart en kort skrittrunda bara ;P 

Sen när vi kommer hem kände jag mig faktist bättre i knäna så det blev att rida ist för Tilda på ridkolan :) Jag red Filipin ;P Har alldrig ridit han förut. Å det man har hört att folk tycker om han är väll inte alltför positivt ;P Men jag gillade han iaf och det lär väll bli att rida han fler gånger kan jag lova ! :D Nästa vecka blire  också och rida med i gruppen ;P Då äre hoppning ;D

Nu ska jag föröka sova, inte alltför lätt när man ställt om dygnet totalt !  I helgen MÅSTE jag lägga mig tidigt om jag ska orka upp till skolan  på måndag !
Imorn blire upp rätt tidigt så jag hinner ta ett träningspass på cyckeln, det sägs vara bättre om man har ont i knäna ;P får väll lov att plågas med cyckeln tills jag känner mig bra i knäna igen :) För nu gör de ont ! sen blire även Kupolen med Sarah imorn ! :D

3 månader till 18 nu ! / Godnatt ! ;P

Kommentarer
Postat av: Sarah

Filipin är kul å rida ;)

2008-08-22 @ 20:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0