Sommaren är underbar!

Det har inte blivit av att skriva på ett tag nu, Det har varigt så vint väder och  jag har haft så mycket för mig, Men nu sitter Jag här vid datorn som jag brukar göra. Jag hade inget bättre för mig så då kan jag skriva lite här :) Det var egentligen meningen att jag skulle vara i rättvik å festa nu men det blev inte så för det började regna och klockan blev mycket så vi sket i det idag. Jag tror jag klarar mig ändå. För det har blivit en hel del på slutet ! I lördags, söndags tisdags å igår har jag hållt igång å festat och imorgon ska vi också iväg :D men det är så det ska vara! Man lär ju passa på när det är sommar och värme !

Inte för å påminna er som läser men det är fan inte långt till skolan börgar nu, och det gör mig så jävla stressad ! känns ju som att skolavslutningen var för en vecka sen lr nått ! men jag måste bara säga att den här sommaren har varigt (lr är) jävligt rolig ! Jag vill verkligen inte att skolan ska börja igen! Fick ett mail av min mattelärare och det stog att jag skulle börga plugga matte nu  för jag ska tydligen göra ett prov innan skolan börjar :O men det står inte när ? nähä tänkte jag, då skiter jag fan ire, för ja ska absolut inte plugga på sommarlover kan jag ju säga :D jag får väll göra det när skolan börja lixom :)

Nej nu ska jag inte prata mer om skolan, Det är bara deprimerande ;P Jag ska nog försöka sova nu för imorgon ska jag upp tidigt å träna sen sticker jag å Sarah till kupolen å shoppar lite sen ska vi vidare till Carro och efter det ska vi hem till Jenny på hennes aavskedsfest. För hon ska flytta till USA :S

ha det så bra / Lisa


Kommentarer
Postat av: Sarah

Fest baby Fest! Hela sommaren lång! <3

2008-08-02 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0