Sjuk !

Idag har jag inte gjort ett skit, kom hem från Carro vid 13.30.  Har sovit hela eftermiddan/kvällen i stort sett. känner mig inte alls nå bra, för igår slog jag å Sarah ihop våra huven, Det gjorde asont, mamma tror att jag har fått en lätt hjärnskakning, sen har jag 39.5 graders feber också ! fan vad jobbigt. så nu har jag skitont i hela kroppen för jag har bara legat hela dan, Kommer säkert inte kunna somna sen heller! Sen är jag skithungrig också,det enda jag har ätit idag är en kasslerbit och lite ris, har inte fått i mig nått annat för jag mår illa som fan. Skulle egentilgen jobba imorn också men får lov att stanna hemma nu, det känns inte så jättebra eftersom jag behöver pengar till resorna i höst! :S

Orkar inte vara sjuk ! :S
/ LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0