SISTA dagen på sommalovet !

Sitter här å väntar på att klockan ska bli 12  så jag kan gå in å kolla hur mkt lön jag fått ;P då jag inte fått nått lönebesked ! Ska bli rätt spänande å se eftersom ag var "sjuk" en vecka när det var CCW för att kunna festa... ( inga komentarer! )

Sista dagen på sommarlovet idag också ! Jag bestämde mig iaf för att inte ta sovmorgon ! Nej, så ist vaknade jag 05.51 så låg jag väll å drog mig i sängen en stund å så stack jag ut å sprang ! Kan lova att det var KALLT ute, Bara 3 grader ju ! Sen åkte jag till jobbet.. Å när jag kom hem tog jag en ridtur, Pila var inte rolig idag kan jag lova ! Taktade å låg på hela tiden! så då tänkte jag att nu jävlar ska du få springa så du blir trött :D så jag släppte henne å nog blev hon trött allt ! det slutade iaf med att hon gjick snällt på långa tyglar hem ;D

Nu sitter jag här å tänker över sommaren 08 ! Kan bara komma fram till att den har vart helt underbar!
Och det som har gjort den så bra är alla fester, vännerna, Pila, Sången, solat, badat, badat med hästarna, CCW, P&L å MASSA annat ;) Det känns så jävla tråkit att skolan börjar imorn för jag vill att den här sommaren ska vara för evigt !
Ändå ska det bli kul å träffa alla igen,så det är lite blandade känslor... men jag måste ändå säga att jag kommer sakna att kunna träna när jag vaknar, för ofta man går upp 4-5 på morgonen för å hinna träna då? nej! så nu kommer jag få träna på källarna vilket jag inte tkr om egentligen..  jaja..

Idag åkte Sarah till Egypten också , Shit jag saknar henne som fan redan ! men det är ju ändå bara en vecka så :)

Det var allt ! / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0