Shopping ;P

Kupolen idag med Sarah :) köpte en väst och en brun stickad cardigan ;P (Kanske kommer bilder) På måndag äre löning så då blire å shoppa mer :D men måste ju tänka på att pengarna ska räcka till Turkiet  resan å självklart shoppingen i New York ! :D Bara 2 veckor kvar till Turkiet nu :D Sarah min älski pälski åker till Egypten imorgon ! Snacka om för skönt för henne då! Kommer sakna henne <3

Bara 2 dagar kvar på sommarlovet nu också ! fast det gör mig inte så mycket, Längtar lite smått :) Men vet ändå att efter 2 veckor så tröttnar man ! MEN då åker jag ju iaf till Turkiet så det är ju lugnt :D sen är jag hemma ungefär 3 1/2 vecka så blir det New York ! :D ÅÅÅ jag kan inte sluta längta till allt som kommer hända den här hösten :D

Idag har jag anmält mig till dansskolan i Gagnef också :D Så jag å Maria ska börja dansa där nu då. Hehe ;D

Nej nu är jag faktist trött så ska lägga mig !  / LS

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kommer sakna dej också älski pälski :D <3

2008-08-23 @ 14:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0