Helgen :)

Första veckan i skola har väll vart rätt okej. Men nog var det bra skönt å få helg igen! Fast inte blev det nån lugn helg å bara ta det lugnt på heller ! nejnej.. igår ringde klockan vid 8 för skulle till Falun :) jag Lina å Tess stack dit å kollade på lite kläder och så men jag lyckdes verkligen hålla hårt i pengarna, Blev nämligen bara ett par sprumpbyxor ett linne och en blus köpt. Sen åt vi på etage och efter det var det bara å sätta sig på en buss mot borlänge och sen vidare mot äppelbo till Linda :) Vet inte hur länge vi satt på bussen egentligen, men till slut kom vi då fram iaf. Vi fixade iordning oss, körde lite ölspel ( Själv fick man ju dricka HELA tiden!) Sen bar det iaf vidare mot nås ;P jag hade det iaf väldigt trevligt där ;P Bara att det var så in åt helete KALLT, det märks verkligen att sommaren är över nu ! Idag tog vi bussen hem. Känns som vi bara har setat på en buss det senaste dygnet! Sen har jag väll inte gjort nånting när jag kom hem, har vart rätt seg, men nu funderar jag på att gå ut å gå lr nått, jag kanske skulle behöva lite luft? :P Yes så får det bli ! Idag kommer även Sarah hem från Egypten ! :D Jag har saknat henne ! <3 Sen är det mindre än en vecka kvar tills Turkiet nu också :D Fett nice det kommer bli alltså ;) Maria Fyller även år idag, Grattis ! Nej som sagt, ut å gå var det. Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0