Hejsan hoppsan ;P

Ledig från jobbet idag, rätt störande å va hemma när det är dåligt väder :P det är lixom nu man kan tänka sig å jobba när väret är så jävla dåligt. regnar hela tiden och det blir nog så hela dan skulle jag tro.. Vaknade tidigt gjorde jag också å nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra idag, har kommit fram till att jag ska sticka ut å springa snart å sen bir det nog en ridtur också, Då får jag bi blöt ! men jag tänker då inte sitta inne hela dan bara för att det regnar lite ;P Sen ska jag ringa Sarah :)  Just nu är hon å tar nån spruta ;P

Imorn blir det iaf FEST !  För det är ju kräftfest ju ;P inte för att jag tycker om kräftor dårå men ;)  Jag har betämt att jag ska vara full som satan ;D Vi kör en repris från föra parken :D haha kul som fan :D

nej nu är det dags å träna lite ! :D

Ha det bra! LS

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha ja de gjorde ont med spruta! :( HAHA!! Ja imon blir fest ;) <3

2008-08-08 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0