Första skoldagen

Känns konstigt å ha börjat nu, alla 3orna är borta och massa nya människor har börjat ist..  menmen det blir nog bra :) Schemat är väll inte så super precis ! men det duger. Idag började jag å Maria även å dansa ;P Haha man kännde väll inte sig så speciellt bra, men det ska de bli ändringa på ;) Kändes väldigt kul iaf och mjuk i kroppen va jag å ;) Mitt tränande och strechande har alltså gett resultat och fortsätter jag så här så kan jag lova att jag kommer bli riktigt vig ;)

Fick lön idag också, Det var faktist en rätt okej lön :) men 4000 går direkt till resan :P och resten ska sparas till New York ;) Så det blir ändå inget shoppande för mig :( Jag har fan inga nya kläder nu, Känns skit tråkit ! Men när jag kommer hem från New york ska hela resväskan va full av nya kläder ;)

Nej nu blev klockan mycket, så ska sova nu. Börjar 9.15 imorn så då hinner jag springa på  morgonen ;P fast jag får gå upp jäkligt tidigt ! aja :D

Saknar min Sarah <3
Godnatt! / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0