Aqua Nova ;p

Inatt sov jag Lina å Tess i forsbodarna :) Det var riktigt mys ;P Senare drog vi till borlänge å badade lite på aqua nova sen solade jag å Lina också ;P blev fan lite brun iaf  :D  men sen i turkiet då jävlar ska jag bli neger ;D fan vad jag längtar, vi ska ha så jäkla kul Sofie ! :D

Nu sitter jag som vanligt å nördar vid datorn och jag stör mig så fruktansvärt på en äcklig fluga som surrar runt i mitt rum! Börjar fan fundera vad jag ha för jävla "liv" egentligen ?!  Seriöst sitta vid en dator, dag ut å dag in.. nej så illa är det väll inte heller men jag kan då konstatera att jag ägnar alldeles för mkt tid här ! Det måste verkligen bli ändringar på det kan jag ju säga!

Snart börjar skolan också, lite blandade känslor..  Längtar faktist lite samtidigt som det är härligt å ha lov! men jag har ändå uttnytjat den här sommaren till max och gjort mkt roliga grejer ;D så det känns faktit riktigt bra ;D Sen så vill jag ju att tiden ska gå FORT den här hösten ! för jag vill vara 18 NU, men den 22 november då jävlar :D och då kan ni alla boka in det datumet redan nu för då blir det en fet FEST ! ;D 

Nej nu blir det å sova för ska upp tidigt imorn å springa vilket jag inte har kunnat gjort på ett tag för jag har haft så sjukt ont i halsen ! :S men ha det bra !

LS


Kommentarer
Postat av: Sarah

Fet fest låter bra de,Räkna med mej bäjb ;) <3

2008-08-15 @ 01:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0