Godnatt

Nu ska det bli så himla skönt och sova, är som sagt ledig imorgon men klockan ringer ändå för jag tänkte ta ut hästarna. Får se om det blir en tripp till borlänge imorgon eller vad jag ska hitta på. Visst verkar jag ha ett rätt jobbigt liv som knappt hinner med det jag ska? ;) haha nej just nu är det väldigt lite jobb och väldigt mycket fritid. och passen jag jobbar är oftast korta (som ikväll 3 timmar). Blir lite stressad när jag inte får jobba så mycket eftersom jag vill ha massa pengar men samtidigt tycker jag att jag är värd att vara lite ledig också!

Vet ni vad jag precis kom på? Funderar på att göra om min hårfärg lite. Men vet inte om jag törs.. Har ju vart blond hela mitt liv liksom. Men jag vågade ju klippa av mig håret så varför skulle jag inte kunna färga det? Tror dock att jag skulle se väldigt blek ut i mörkare hår. nej vi får se hur det bli med den saken.. jag vill nog vara blond ;)


studentveckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0