Tittat i kalendern

Nu har jag vågat titta i min kalender som jag inte gjort på över en månad p.g.a. stress och press. Har helt enkelt inte orkat. Det är faktist sant.. Så idag kollade jag upp vad som ska vara klart efter praktiken i skolan. Så nu har jag fått praktikuppgiften i sjukvård avklarad. Känns förbaskat skönt. Men jag har fortfarane psykologin och lite annat smått som ska fixas. Usch vill inte skriva om skolan nå mer nu... prutt, bajs, blä nu glömmer vi den för idag!

Magkatarren känner jag inte så mycket av faktist, bara ibland om jag tänker på saker som stressar mig. Men jag äter mina dundermediciner nu så dom har nog hjälpt. (tack och lov!)

Idag vaknade jag 6 iaf, det är verkligen jäteroligt när man bara vill sova ut ;) Jag tänkte åka till leksand nu för att sola! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0