Tetris

Nu har jag setat på "hamsterpaj" och spelat tetris ett bra tag, vilken nörd jag är, men jag brukar faktist inte göra det annars, förut var jag beroende av det och spelade hela tiden, ska verkligen inte bli beroende igen, men det var kul eftersom det var ett tag sen, hihi

Nu väntar sängen, är jätte trött, och imorgon blir det att sitta och frysa på passet igen, tänk att jag utsätter mig själv för och frysa sådär, jag som hatar kyla annars! men vad gör man inte, jag känner mig som en "michelingubbe" (stavning?) där på passet, tror inte det spelar någon roll hur mycket man sätter på sig heller , för det är lika kallt ändå när vindarna tar tag. Föresten sa jag att jag nästan somnade på passet en gång idag på eftermiddan, men när jag röck till fick jag faktist skärpa mig, haha jag kan ju inte sitta å sova ute i skogen, haha vilken syn jag fick framför mig!



-"vitare och vitare, and I like it! ;) "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0