Wiiie ;D

Idag är det en sån dag när jag bara känner mig allmänt lycklig, överaktiv och bara älskar mitt liv, Varför känner man inte så här oftare för? :D

Idag har jag varit i skolan, började 8 och halv 1 hade vi konditionstest på idrotten. Det gick ju mycket bätte än i höstas kan jag ju säga sprang rundan på 3 minuter snabbare än jag gjorde då. kan ju dock bero på att jag hade ont i knäna då ifs. jag kom 4a i mål ( tror jag?) och sprang eller kanske ska säga joggade rundan som är 3 km kanske? jag vet faktiskt inte alls hur lång den är! och den här gången på 21 minuter någonting. Är kanske inte så jättenöjd med det men det var ju bra mycket bättre än sist! Fast jag ska springa på onsdag också så då ska jag fan vara snabbare! ;)

Efter idrotten blev det att gå till gymmet i en halvtimme ungefär medans jag väntade på bussen som går kvart över 2, och sen när jag kom hem blev det en promenad med min lilla älsklingsvovve Kaisa!:) Gick upp på berget (övre hisbergsvägen) och när vi kom tillbaka så borstade jag henne och myste lite med henne. Börjar mer och mer förtå hur glad jag är att ag har henne när jag är ute och går speciellt i skogen. Det är så kul oh ha en träningspolare som alltid tycker det är lika kul å röra på sig ;P I love her!<3

Nu har jag setat här en stund och latat mig så nu är det dags att plugga lite matte och sen ska jag ta ett fotbad, lägga en ansiktsmak och greja lite med kroppen! men fört ska jag beställa lite grejer från Nelly! ;P

Hoppas alla haft en lika bra dag som mig, Vi hörs alla läsare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0