Bilder/ Godnatt!

Pluggat klart för idag nu, Så jag hoppas matteprovet går vägen imorgon, vore så skönt och fixa det! Håll tummarna för mig, inte bara för matteprovet utan en annan grej också! Jag lovar att berätta imorgon vad det var!

Imorgon är det fredag också, ska bli så skönt, Blir en skön fredag!  Jag tar 7 busen för att gymma på morgonen sen hade jag även tänkt plugga lite också om jag hinner vill säga! skoldagen börjar klockan 10 med svenska och engelska, sen matte och sist.. Ja vadå? ;)

Promenaden!

 Skolan!



Längtar till helgen, det blir tävling i leksand på lördag (följa med och hjälpa Sarah) Sen åker vi till Sången och sover över där, (hennes sommarstuga) Det ska bli så mysigt och åka dit och umgås med henne, För det har blivigt väldigt lite på sistånde!

Dags att sova nu, natti solstrålar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0