Lyckad kväll!

Kvällen igår vart riktigt lyckad men kanske inte som planertat! Det började med att vi grillade, fixade bakad potatis och en jättegod sallad. och så satt vi ute och det var jättekönt och solen lyste. Men senare på kvällen fick jag och Sarah för oss att vi skulle dricka lite, så vi tog fram våra vodka flaskor och började grogga. Vi hade riktigt trevlig på verandan, och Anders, Jonny och Anton tittade även förbi en sväng. Det blev kallare och kallare och vi blev fullare med tiden. Klockan 12 tog vi cyckeln till djura och då var det bara 2 grader ute! Det var "logdans" hos moster Maj! Det var väldigt kul där tycker jag och vi dansade loss med alla djura/hedby bor, haha! Sen tog vi cyckeln hem igen sen, Riktigt fort gick det!

Vaknade halv 9 i morse och då var jag riktigt pigg även fast jag drack ganska mycket igår, och jag mår faktiskt riktigt bra nu med. Har setat och pluggat hela förmiddan, Men nu har jag kört fast, för ja fattar ingenting om vad en artros är, eller jo lite, jag vet att det är en onormal förslitning av ledbrosket i en led att det oftast drabbar höft och knälederna men sen? aja jag ska väll försöka nöta in det här till provet imorgon. Känner mig ganska pepp på skolan nu faktiskt, Känns som jag bara vill klara av allting så fort som möjligt så jag slipper omprov och sånt!  Snart är det sommarlov också, det är sjukt vad tiden går fort, det är bara 4 veckor kvar och för mig endast  12 skoldgar! Nu bir det mitt sista sommarlov och sen är det ju bara 1 år kvar, Det kommer gå fort!

Nu ska jag fortsätta med pluggandet, Bloggar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0