"Vad ska jag bli när jag blir stor?"

Just nu är jag väldigt glad! Fick precis reda på en jätterolig grej! Så nu sitter jag här och dunkar musik, jag lysnar på massa gammla låtar eller inte så gammla typ 2 år, Det är alltid lika kul för jag blir så glad av och höra just dom låtarna. Nu mår jag ganska bra, mycket bättre än igår men jag blir inne resten av dagen och bra vilar iaf, för ibland börjar jag svettas.. 

Nu sitter jag här vid datorn och kollar på en sida är man kan göra tester om vad man ska ha för jobb osv. jag blir bara snurrig i huvet och får panik. jag vet inte vad jag vill bli! Det som jag själv funderar på och som även kommer fram i testern är väll någonting innom hälsa, träning, kost eller liknande. Sen har jag ju även funderingr på makeup artist, sen skulle det vara kul och driva ett eget företag länge fram i tiden kanske?, jag skulle även vilja resa jorden runt, jag vill se hela världen, jobba på olika ställen i världen, få en livserfarenhet. Sen har jag faktiskt hur konstigt det än låter fått tankar på att plugga vidare direkt efter studenten. Jag lixom, plugga? nej alltså det här är riktigt svårt, jag vet verkligen inte men något av det jag nämnde blir det. Fast jag har ju faktiskt ett år kvar i skolan som jag hinner fundera på. men det där året går fort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0