20.20

Jag tror att jag fattar lite mer av det som jag pluggde på förut, Det känns som att provet kommer gå toppen imorgon, men vi får se! Det blev en ridtur för mig och Lina idag också, vi red "runt fågelmyra" och upp på hissberget och konditionstränade hästarna och det gick hur bra som helst och Pila orkade hela vägen!

Hade tänkt gå en promenad med Kaisa nu på kvällen också, men jag sket i det eftersom jag börjar få skitont i halsen, och har mått illa på kvällara hela veckan. Börjar jag bli sjuk igen? Jag fattar ingenting, jag var ju nyss sjuk och innan det var det 4 månader sen. Konstigt, men jag kommer göra allt för att inte bli sjuk eftersom det är långhelg på tordag och då kommer jag och Lina hitta på en riktigt rolig grej om det blir fint väder!

Biler från ridturen!
Uppe på hissbergstoppen!


Jag och min älskade Pila <3

Efter ridturen :) Avsampad och klar, Synd för mig och Lina att hon rullade sig bara! haha det ser ut som hon har jättelång hals!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0