Torsdag

Hejsan allihopa!
Jag har verkligen inte tid att skriva nu egentligen.
Men dagen idag då, ja den började med en sovorgon till 10 vilket var riktigt skönt. sen fixade vi med en massa föreberedelser inför eftermiddan, Efter det hade vi nationella i engelska (muntliga delen) som gick väldigt bra! Sen svenska, sedan forsatte förberedelserna inför eftermiddagen. Klockan 3 hade vi massge för föräldrar och lärare och så fick dom betala en slant, 150 kronor för en helkroppsmaage en timme, riktigt billigt för vi har faktiskt blivigt väldigt duktika. Jag massarede Ami och sen masserade Sofie mig, skönt! Klockan 5 slutade vi så då tog jag och Sofie  bilen hem, när jag kom hem så gick jag och Kaisa ut på en promenad, vi gick upp på hissberget, fast idag åt andra hållet än sist så det blev mycket mer brant och uppför, Riktigt bra träning! jag funderar på att gå rätt ut i skogen någon dag i riktigt dålig terräng!

Efter promenaden har jag bara pluggat, nu måste jag fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0