Måndag

Hej på er, Har varigt i skolan en kort sväng och gjort provet, hon rättade det på en gång och jag jag klade det, fast det var väldigt svårt tycker jag, aja huvudsaken var att jag fick godkänt. Sen hade vi idrott men de sket jag i eftersom jag har riktigt ont i halsen, mår inte alls bra, och har dålig aptit (vilket är bra) men jag har tagigt experitox och ibumetin så jag MÅSTE vara bättre till torsdag och sen till lördag såklart! säger bara vi kommer ha grymt kul Lina! :D

Nu har jag fixat med mina naglar, för dom har blivigt fruktansvärt långa, så nu har jag tagigt en sax och klippt av dom, och filat en massa, tog en fotfil för det var så mycket som behövdes filas, men jag kan ju säga att dom är fortfarande långa. men det är ju bara bra! Men sen har jag målat dom med rosa så nu är dom riktigt fina!=)

Ska kila, återkommer senare ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0