En bra dag =)

Har precis duschat och fönat håret och så inför natten så nu är jag redo för å lägga mig! Känner mig lite smått slut efter dagen faktiskt.

Gick upp halv 8 (försov mig!) så då skyndade jag mig ner i stallet och tog ut hästarna och konitionstränade Pila, Hon har fått sån himla dålig kondition så den bör tränas upp så man kan galoppra lite längre sträckor! Efter jag ridit så mockade jag och sen direkt hem och duscha. Var så jäkla stessad så jag hann inte tvätta håret ens!  :s Så smetade jag på lite smink och åkte till skolan!

Vi hade först projektarbete, lunch och sen hade vi grupparbete, skulle ha slutat 4 egentligen men halv 3 drog jag. Så när jag kom hem tog jag mig en kopp te och sen blev det en promenad för mig och Kaisa. Idag gick vi en tur som jag aldrig gått, bara ridit. Bara vissa förstår vart jag menar nu, men jag gick iaf upp på hissberget, sen ner på baksidan, lockmyrvägen och sen skogsbilvägen hemmåt. var lite roligt å gå på andra vägar än jag brukar!

Måste bara säga en till sak också., och det är att jag känner att jag har så ont i ena knät (alltså, "blåmärke ont) så kom jag på att jag ramlade ju av bollen när jag gjorde armhävningar på gymmet i lördags. Tur för mig att jag var helt själv där för det måste ha sett hemskt roligt ut, haha! Såg äen att jag hae en jätteliten finne på det andra knät! haha. På tal om finnar måste jag tilllägga att min hy har blivigt så himlans fin!

Nu ska jag plugga lite, sen lägga mig tidigt. Ska stänga av datorn nu. Jag måste ladda inför imogon, det blir en ganska lång dag med nationella prov i matte, redovising i medicinsk grundkurs, konditionstet igen på idrotten (jag måste springa fortare då!) Sen ska jag på möte/kurs klockan 5.

Vi hörs imorgon hörni! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0