Innan sommarlovet

Tiden går sjukt snabbt och snart är det sommarlov! Så här ser tiden ut innan sommarlovet:
 
v.22 (den här veckan)
Jag och Tilda är ensaamma hemma hela veckan, Skönt!  imorgon ska klassen till Säter på studiebesök. I helgen blir det nog festande kanske utgång nån dag och grillkväll hos zandra och fira henne eftersom hon fyller 17!

v.23
På tosdag kväll åker jag, Sarah och Sofie till Carro och blir där till söndag, Där nere blir det festande, umgås och ha roligt! Ska bli riktigt trevligt!

v.24
måndag och tisdag ska vi egentligen på fjällvandring men jag vet inte om jag tänker följa med eftersom det är studentveckan och bal som man vill kolla på! på onsdag är det studentgalan, tosdag studenten och fest och på fredag får vi sommarlov, Mitt sista nu!

På måndag efter det börjar jag jobba och tjäna massa pengar! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0