Tiden går fort!

Tänk vad tiden går fort, för ett halvår sedan hände en utav dom värsta grejerna som någonsin skulle kunna hända. Just då trodde jag att hela mitt liv var förstört och jag trodde jag skulle vara ledsen och deprimerad hur länge som helst. Jag grät varje dag och hoppades hela tiden på at det var en mardröm. Det var det inte tyvärr, men nu har jag till en stor del kommit över det. Visst jag tänker på det varje dag och önskar fortfarande att det inte skulle vara sant. Men jag fattar att han aldrig kommer tillbaka och jag vet att han har det bra och inte lider och aldrig behövde göra det!

Idag är det ett halvår sedan världens bästa Morfar lämnade oss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0