Ta hand om kroppen dag :)

Vilken otroligt lugn och skön dag. Jag har bara duschat, rakat benen, tagigt ett fotbad, målat tånaglarna tastat alla nya grejer som jag visade förut. Shampot och balsamet var inget speciellt- lagomt bra, Fot skrubben och fotkrämen var hur bra om helst! läppsylet och läppglanset var jättebra. Har inte haft på någon mascara och fondation men mascaran har jag innan och den är jättebra. Fondation kollade jag bara om färgen var bra vilket den var! (lite mörkare nu när det går mot sommaren) Jag har även tvättat ansiktet jättenoga och smort in det, Även reten av kroppen har jag smort in med en MASSA bodylotion i flera lager. Så nu känner jag mig riktigt fräsch. Något fet i hyn bara men det känns bra:)

Mina välvårdade fötter 

och händer! (dock inte naglarna, Ska ta av dom eller fylla på snrast!)

Jag är ju iaf sjuk när vädret är dåligt! (Y)

osminkad och massa ansiktscreme! Dom här bjuuuuder jag på! Man kan ju inte va snygg jämt heller ;)





Nu ska jag dra från datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0