Söndag

Usch vad det kliar och svider i halsen och näsan alltså. Funderar på om det kan vara pollen allergi? Men jag har aldrig haft det förut och jag vet inte vad som händer eller så, eller om jag börjar bli förkyld eller nått. Det vill jag verkligen inte! Jag har inte varigt sjuk/förkyld sen nyår och det är ju skitbra för jag tycket folk är sjuka hel tiden annars :P

Idag vaknade jag klockan 10 så det blev en liten sovmorgon, skönt! När jag vaknade gick jag direkt ut på en promenad. Jag var väll borta i en och en halvtimme ungefär. Nu ska jag och Tilda sticka till gymmet, var senast där i tisdags nu så jag känner att det behövs! Sen ska jag ner i stallet får se om jag ska rida eller inte. har inte betämmt mig:) Ikväll blir det tacos det ska bli gött. ja längtar redan ;P

På ondag fyller pappa år och jag har inte en aning om vad jag ska köpa! Panik!

Ska kila nu, skriver mer ikväll! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0